Загальні процедури

Френулопластика 2000
Аутотрансплантація м’яких тканин та закриття рецесії ясен 2500
Видалення екзостозів 1500

Видалення зубів – хірургічна стоматологія «Alex Dental»

Хірургічна стоматологія – фактично, найдавніша область стоматології і, як і раніше, одна з тих, які користуються найбільшим попитом. В клініці «Alex Dental» пропонується видалення зубів і хірургічна стоматологія європейської якості за розумними цінами.

xirurgia

Які проблеми вирішує зубний хірург?

У сферу діяльності хірургічної стоматології входять:

• операції, що дозволяють зберегти частково зруйновані зуби;
  • ліквідація запальних процесів і нагноєнь в ротовій порожнині;
  • нарощування тканин парадонта для подальшої імплантації;
  • виправлення прикусу хірургічним шляхом;
  • видалення кісти зуба (ціна послуг – на відповідній сторінці сайту) і доброякісних пухлин в ротовій порожнині;
  • видалення зуба (ціна – на відповідній сторінці сайту).

У 1890 році в хірургічній стоматології вперше стали застосовуватися гумові рукавички, що значно поліпшило асептики при проведенні операцій

Показання для оперативного стоматологічного лікування

Причин для видалення зуба (Київ) чи іншого радикального втручання досить багато. Оперативна терапія показана при наявності таких проблем:

• дистопований і ретинований зуб;
  • сильно зруйнована піддеснева або коронкова частина;
  • значна рухливість зубів на тлі важкого пародонтиту;
  • перелом зубного кореня;
  • утруднене прорізування;
  • ортодонтичні показання;
  • перикоронарит і т. д.
pereodont

Які тенденції в сучасній хірургічній стоматології?

Більше не потрібно турбуватися про те, що посмішка виглядає недосконалою: навіть відсутність зуба не може обмежити можливість спілкування, адже на допомогу завжди готовий прийти наш хірург стоматолог (Київ) – найкращий спосіб знову зробити посмішку бездоганною.

Сучасна хірургічна стоматологія Alex Dental – це столична клініка, яка пропонує широкий вибір можливостей зберегти красу посмішки, і більше не переживати про дискомфорт, що доставляється недоліками або дефектами зубного ряду! В нашій хірургічній стоматології виконується весь спектр зубозберігаючих операцій:

• Гемісекція
  • Резекція верхівки кореня
  • Ампутація кореня

Видалення зубів – найпоширеніша хірургічна операція в світі. У практиці хірурга-стоматолога дане втручання займає від 60 до 99% від загального обсягу роботи.

Стоматологи хірургічної стоматології «Alex Dental» використовують сертифіковані матеріали і прогресивне обладнання, що дає можливість забезпечити бездоганний результат, виключаючи ймовірність розвитку ускладнень. Також наші фахівці проводять гінгівотомію і гінгівектомію, що дозволяє уникнути подальшої рецесії ясен, розхитування і випадання зубів.

Hirurgiya-4

Своєчасна діагностика доброякісних новоутворень за допомогою лазера дозволяє попередити розвиток передракових захворювань чи онкопатологій ротової порожнини. Завдяки додатковим бактерицидним властивостям лазер може застосовуватися у пацієнтів з супутніми патологіями — цукровим діабетом, захворюваннями серцево-судинної системи.

У штаті стоматології «Alex Dental» працюють хірурги з великим практичним стажем, які пройшли навчання в кращих медичних ВУЗах країни з щелепно-лицьової та стоматологічної хірургії.

Лікарі древньої Японії зуби видаляли просто голими руками, попередньо розхитавши їх за допомогою дерев’яного долота і молоточка

Чому слід віддати перевагу хірургічній стоматології від Alex Dental?

Раніше хірурги-стоматологи займалися, в першу чергу, видаленням зубів, оскільки альтернативи при їх захворюваннях або запальних процесах запропонувати не могли. Однак вдосконалення технологій відкривало все більше можливостей. Сьогодні лікар клініки «Alex Dental» при будь-якій можливості намагається зберегти зуб.

Наприклад, в ряді випадків стало можливим видалення тільки частини зуба; при серйозних запаленнях в районі зубного кореня практикується резекція. Під час цієї операції хірург-стоматолог отримує доступ до кореня зуба через ясна, видаляє верхівку кореня і інфіковані тканини, після чого заповнює утворену порожнину кістковим матеріалом. Подібним же чином – з відсіканням ділянки кореня і збереженням іншої частини зуба – проводять також видалення кіст.

Hirurgiya-1
Hirurgiya-2

У нашому стоматологічному центрі працюють хірурги з великим досвідом, які люблять свою професію і постійно в ній удосконалюються – стежать за новітніми розробками, відвідують симпозіуми та конференції, підвищують кваліфікацію.

Широкий профіль нашої клініки дозволяє хірургам-стоматологам тісно співпрацювати з висококваліфікованими лікарями інших спеціалізацій – терапевтами, ортодонтами, ортопедами. Колегіальна робота допомагає знаходити оптимальні рішення і проводити ефективне лікування навіть в найскладніших випадках.

В «Alex Dental» велику увагу приділяють комфорту пацієнтів: відсутності больових відчуттів, прискоренню загоєння. З усіх варіантів лікування наш хірург-стоматолог завжди вибере найменш травматичний. Навіть таку неприємну процедуру, як видалення зуба мудрості, ціна в м. Київ якої в нашій клініці є однією з найдоступніших, ми здійснюємо швидко і безболісно.

Звичка викурювати «одну пачку в день» може коштувати втрати як мінімум двох зубів кожні десять років

У Вас Виникли запитання?

Залиште Свій Номер Телефону